Det har hänt igen!

Japp! Två gånger på en vecka....
Snäll syster lånade ut en Mp3 till mig (eftersom min käre sambo har tappat bort min, vilket han förnekar) så idag tog jag på mig joggingskorna och gav mig ut på en tur igen. Nu gick/sprang jag t.o.m längre än förra gången. Och när jag kom hem igen så gick jag bara in och hämtade Banjo så gick vi en liten skogspromenad.
Duttiga jag!

Nu ska jag ta å packa lite kläder inför helgen. Nu bär det av uppåt igen. Ska åka upp till far med P och Barnen i helgen. Ska bli skoj, skoj och mys, mys =)
Skulle tro att helgen kommer att innehålla massa kärlek, fiske, god mat och förhoppningsvis fint väder (och jag hoppas vi klarar oss ifrån trötta barn med dåliga humör den här gången)

Nu:Packa
Sen: Krypa ner i soffan en stund

Lovely..eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0