Helgen som gått...

Alla sundsvallsbor vet ju att i helgen var det Gatufesten.
Om jag ska vara helt ärlig så kände jag inte för att gå överhuvudtaget, men eftersom vi fick fint besök från Huvudstaden så gick vi på lördagen. Och vi hade riktigt kul =)
Men jag tror att den riktiga festen var på fredagen, hemma hos oss. Alex och Therese kom vid 17 och då fick Alex en öl av  Peter innan han ens Kliva ur bilen. Sen var partyt igång....
Slutade med att Alex, P och Therese dansade (en del halvnakna) i sommar värmen =) Sen kom grannarna över vid två och tog över..hehe...

Och nu till helgens bröllopsbestyr.
Har kommit på att det här är en ganska läskig grej =) Har drömt mardrömmar om att jag fixar allt, mat och festen, kläder till barnen, vart vi ska vara..precis allt.. och så vaknar jag på morgonen innan bröllopet och inser att jag har glömt att ordna en klänning till mig själv!! Panik!
Tur att det bara var en dröm.... men är det meningen att jag ska drömma såhär i ett år och inte få en hel natts sömn innan augusti nästa år??

Som avslutning idag vill jag bara tacka Min käre Tremänning Alex med fästmö för en trevlig helg samt Peter för att han får mig att le även när det känns tungt i livet.

Krajm!




En av många fiiina....

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

fin klänning och ha det roligt på gatufesten

2008-07-07 @ 22:37:51
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0