Nu är semestern slut =(

Imorgon börjar allvaret igen.. då är 4 veckors semester slut och i min hjärna så är sommaren över. suck.

Sen sist så har vi hunnit med en dygns-kryssning till Åland, som var jätte kul, samt en SSÖB-fest.
SSÖB-festen igår var helt otroligt rolig, helt annat än vad både jag och P hade förväntat oss. Väldigt organiserat och bra planerat, mycket trevligt folk och sen lite alkohol på det =Kanon!

Jag har införskaffat en Bröllops-bok. Måste ha nått där jag kan samanfatta alla funderingar. Över en natt blev man en Bridezilla..hehe..
Men som Anna sa: det lägger sig nog om ett tag, vilket jag får hoppas på.

Imorgon kommer barnen så då blir det full fart igen, så då är det jobba och barn som gäller. Kommer att avsluta dom två barnveckorna med att åka till norr. Ska ta en sväng upp till Far, så barnen får bada, fiska och må gott i "plast-morfars" närvaro =)

Ha´t!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu när jag så flitigt läser din måste du läsa min vetty :) Puss påré ;)

2008-07-15 @ 10:35:01
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0