Två arbetsdagar.

Har nu arbetat två halvdagar, känns som man knappt varit borta. Var lite tugnt att åka tillbaka och inse att det är 52 veckor kvar till nästa semester, men jag tror nästan att P hade mer ångest än mig över att jag började jobba igen.
Roligt att träffa arbetskamraterna igen! Men synd att jag har så j**la ont i min handled, som har krånglat i över 7år.... plus att man har lite träningsvärk kvar från SSÖB i lördags. Men det är väl bara att gilla läget, har ju liksom inte råd att vara sjukskriven. Jaja...

Nä, nu ska jag ta å ringa far min. Längesen jag pratade med han, kom på att det är P som har ringt dit mer än mig senaste tiden. Börjar verkligen komma in i svärsons-rollen..hihi..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0