Grattis Elin!

Idag har det varit kalas här för Elin som fyller 10 år.
Sambon kom och hämtade mig på jobbet och så åkte vi å käkade pizza och sen hem till fikat =) Hämtade pojkarna hos deras mor och sen kom min mor (plast mormor) och syster hit. Trevligt trevligt! ( men Sambon tyckte det vart lite väl kackligt med mig och syster i ett litet rum =))

Imorgon är det Träning som gäller. Syster har tjatat på mig hela sommaren och nu ska jag änliten lösa in mitt gratiskort (!) på Helex som jag får genom jobbet.. d.v.s att jag har haft det i min ägo utan att lösa in det i 9 månader... beviset på hur mycket jag tränar.. Så vi får väl se hur jag mår den här tiden imorgon.

Nu har Sambon´s älskade vinternöje börjat : Elitserien!
Så en hälsning till My Babe : Syns i mitten på April! Ha en trevlig vistelse i tvn's värld...

Nu: ta en dusch kanske?
Sen: Krypa ner i sänghalmen med...hmm...en bok kanske, eftersom herrn jobbar.


//*J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0