Träningsvärk!

Vaknade igår imorse och kände efter....
Resultat: Noll träningsvärk. Jag blev helt ställd, trodde ju att jag inte skulle ta mig ur sängen eftersom det var ett bra tag sen jag tränade. Men besvikelsen var total.
Men så vaknade jag idag... och kunde nästan inte stå upprätt för att jag hade så ont i magmusklerna.
Så jag fick träningsvärk med råge, fast en dag försent =)

Nu ska vi åka och hämta bilen på verkstaden. För 8:onde gången detta år (eller nått). Är så less på det där, men man måste ju ha en bil att transportera arslet i...

Sen ska jag sätt mig i soffan och kolla igenom katalogen med inbjudningskort igen...men jag måste nog hänga tvätt först, och bädda nytt sänglakan i pojkarnas sängar, och göra kycklingen till imorgon, och...
hmm.. tror nog att jag får läsa den där katalogen imorgon =).

Puss och kram, cykelram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0