Hönsmamma eller orolig på riktigt?

Jag brukar tänka på mig själv som en ganska "vanlig" mamma med "vanliga" orosmoln. Men nu är frågan om jag är orolig på riktigt eller om jag bara är hönsig...
Aron har varit förkyld nu i snart två veckor. Det är väl inte så farligt i sig, men sedan kanske 4 dagar tillbaka så äter han i princip ingenting och det lilla han får i sig kommer upp som ett brev på posten. Han har tills nu ikväll iaf fått i sig välling på dagarna, men nu vägrar han det också...
Måste ringa till BVC imorgon så dom får kolla om han har någon väre infektion i kroppen, eller kanske halsfluss eller nått..
Tycker så synd om lilleman som är ledsen för att han är hungrig men inte kan få behålla nått.
Så nu till frågan, är jag hönsmamma eller tror ni oron är befogad? Någon mer som haft såhär med sina barn?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är inte en hönsmamma! Du är bara en orolig VANLIG mamma över varför han mår som han gör.Hör med BVC imorgon så kanske det känns bättre, de kan kanske göra en grundligare undersökning av honom varför han kräks upp maten.

2010-04-22 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0