It´s a girl!

Var på ultraljud idag. Allt såg jättefint ut och den lilla hade växt på sig som den skulle. Vi fick även veta könet.
Så vitt hon kunde se (men det är inte helt 100% säkert eftersom bebisen inte var kissnödig) så är det en liten TJEJ vi har i min mage!!! När hon sa det så brast det för mig. Tårarna bara sprutade och det var Peter som (vanligt) fick ringa runt till de absolut närmaste och berätta att det var en tjej. Hormonerna tog över min kropp så jag kunde knappt prata av lycka. Nu blir jag ju självklart lika glad om det skulle vara en lite pöjk som tittar ut i slutet på september. Men när hon sa att det var en tjej så blev det så verkligt.
Att jag ska få bli mamma igen!

Vi var även till BVC för att kolla om Aron hade halsfluss eller om det var nått annat fel som var galet.
Ingen halsfluss men däremot så trodde hon att det var förkylningsviruset som hade förflyttat ner sig i magen och det är därför han kräks av all mat. Så vi ska fortsätta att ge honom bara välling och lite provivadryck i några dagar och sen börja om från början med att introducera mat i små portioner. Bli han sämre eller får feber i helgen så får vi ringa sjukhuset. Eller komma tillbaka till henne till veckan. Men jag hoppas och tror att han är på bättringsvägen..

Nu: Kolla på talang med barnen
Sen: Kolla på nyaste Wallander med gubben
(om han orkar, han har jobbat natt och inte sovit nått som vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0