What to do, what to do?

Sitter och funderar på hur jag ska fylla den här dagen.. Ska vi ta en promenad till matfors kanske? Ska jag då gå med honom sovandes i vagnen eller ska jag vänta tills han har förmiddagsvilat och gå sen?.. Vilka stora prblem man har som föräldraledig =)
Igår var vi på babaysång på Öppna Förskolan. En riktig hit! Lagomt långt med bara en halvtimme med sång och rörelser. Aron som var trött och kkinkig innan, sken upp som en sol under tiden vi sjöng. Så det kommer vi återvända till!

Måste ringa BVC idag IGEN (börjar kännas som att jag trakasserar dom nu..). För Arons ekem kom tillbaka med raketfart och med full kraft, så nu ser han ut som han gjorde innan vi använde dunderkortisonet. Han har även fått eksem på kroppen...knepigt..

Nu: Tvätta, hänga tvätt, plocka ur diskmaskinen, dra en sväng med dammsugaren, plocka undan, bla, bla, bla...
Sen: Take a walk in the sunshine!

Kommentarer
Postat av: Faster

Trakassera på bara...personalen finns ju där för er skull. Kram!

2010-04-29 @ 08:37:41
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Moffarn

Va kul det skulle va om du skrev att du skulle ta en promenad till Dorro,,, Det är då rackarns att dewt är så långt imellan oss. Jag skulle behöva en liten Aron å gosa med just nu, skulle lätta upp allt annat. Jätte kramar till er där nere 7 Moffarn

2010-04-29 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0