Ingen rubrik..

Måste ju bara få skryta över min riks-kändis till far =) (och lillebror också för den delen)
 http://svtplay.se/t/136229/tom_alandh_i_sverige

I Måndags var de på tv i en dokumentär om Dorotea. Jag måste ju säga att man får ju inte en så jätte-glad bild över lilla Doroteas framtid, bortsett från pappas åsikter då =) SÅKLART DET FINNS EN FRAMTID FÖR DOROTEA! Herr positivt-tänk har talat! Ni ser honom från ca 19.30 minuter in i dokumentären. Bror skymtar ni som en pluggis redan efter 5.20 min.

------
Annars då?
Jodå, ska till BM imorgon så då får vi se om jag kan få Alvedon på recept. Blir ju liksom en anings billigare nu när jag äter varje dag. Kanske hon har något annat som kan smärtstilla mig men som är skonsammare också..
Ska bli spännande och se om jag har växt nå mer över magen, hade ju en liten dipp på kurvan förr gången jag var dit. och så är det alltid lika mysigt att få höra hjärtslagen =)

Nu: Äta nått kanske? Man står sig inte så länge på pannkaka..
Sen: Titta på "Livet på BB". Snart, snart är det ju min tur..

Kommentarer
Postat av: moffarn

Jag längtar till torsdag kväll, men mest till fredagmorgon då man förhoppnigsvis får sig en kram av Aron

2010-08-19 @ 06:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0