Om inte sprattelfia hade flyttat in i magen.

Om inte lilla sprattel-ungen hade flyttat in i magen så skulle jag nog haft kraftig jobb-ångest just nu. För det var meningen att jag skulle gå tillbaka på jobbet imorgon egentligen.
Men jag spenderar morgondagen med ett barnmorskebesök istället =)

Så från och med imorgon och till den 16:e så har jag semester (undra om jag ska ta å ligga på soffan och äta praliner..haha!!), sen så har faktiskt försäkringskassan varit snälla och beviljat havandeskapspenning för mig till den 9:e September. Skönt att inte behöva ta ut föräldradagar på den "nya" bebisen så långt innan hon är född.

Nu: Kolla igenom lite bloggar innan jag väcker maken och skickar iväg honom på nattjobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligg du på soffan och ät praliner, Aron kan ju springa omkring själv nu. Hade jag varit ledig så kunde han varit här så du får njuta lite (om Peter jobbar förståss)

2010-08-02 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0