Tjöööött!

Fasen vad trött jag är idag... Usch och fy.. Kanske min älskade son har ett finger med i spelet då han inte vill sova inatt utan hellre låg och sparkade mig i ryggen. Eller så är det kanske det extremt gråa och regninga vädret som är idag. Eller så är det graviditeten som är boven... Skulle tro att det är en mix av allting..

Igår var vi iaf till läkaren. Som jag sa till Peter innan så var det ju egentligen helt onödigt för jag visste ju att hon/han inte skulle kunna göra nått. Men vi fick iaf reda på att bebisens huvud ligger väldigt långt ner så det är inte konstigt att jag har ont och kraftiga sammandragningar. Och så sa hon att det är vanligare att man känner av sammandragningar och förvärkar mer i andra graviditeten. Det var en bra och förstående läkare (kunde ju lika gära träffat nån utan förståelse och som bara tycker att man får skylla sig själv..)
Hon skrev även ut alvedon på recept och sa åt mig att jag ska verkligen vila så mycket jag kan. "Det är många kvinnor som har städat ihjäl sig, vi behöver inte fler" =) Så nu ska jag lära mig att ta alla tillfällen till att lägga mig och vila när jag kan.

Så nu blir det soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0