Dag 23 - Det här får mig att må bra.

Min familj får mig oftast att må bra. När ungarna garvar och när Aron är på sina upptåg, då blir jag alldeles varm i kroppen.
Jag mår bra när jag och Peter hinner se och prata med varann (ibland är det dåligt med det, när han jobbar typ 80 timmar i veckan, som denna vecka, och vi har alla barn..).
Jag mår bra av att umgås med mina älskade vänner. När man känner att man är med dom som bryr sig och ger en energi tillbaka.
Jag mår bra av att umgås med Julia. Bara att prata i telefon kan få mig "energi-boostad".

Jag mår bra när jag får höra beröm =) Som häromdagen när jag hade vairt iväg på dragborgen själv med barnen. Jag trodde att P egetligen tyckte att jag var knäpp som for och att det kanske inte var så bra eftersom lilla Tova var lite snuvig. Men senare på kvällen så gav han mig jätte mycket cred och sa att han var imponerad över att jag for iväg själv =) Det uttalandet kommer jag leva på i flera dagar...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0