Howli jävla canoooli...

Det är 11 dagar kvar. 11 DAGAR!!!!

Lite lätt panik.

Känns som att vi har det mesta under kontroll men samtidigt mycket kvar att ordna. Med bara 11 dagar kvar så börjar det bli aningens streesigt...
Var till frissan igår och blev så fin i håret så =) Skönt att bli lite ompysslad. Är ju så sällan jag går till frisören, oftast så klipper Anna mig och så färgar jag håret hemma.
Klipper in en "lista" jag skrev för några veckor sen, då jag kan stryka en del.

"Mat och tårta är beställd. Gästlistan ska kompleteras  Musik ska ordans och brännas på skivor. Dekorationer ska inhandlas. Ska testa frisyr imorgon. Måste pröva klänningen några gånger till så inte magen har blivit för stor.(måste dock prövas igen, då jag tycker att jag blivit större på en vecka..) Solist och musik är ordnad till vigsel. vigselförättare fixad. Festprogram och vigselprigram är under konstruktion.
Det enda som vi egentligen har kvar att ordna är själva musikanläggningen till festlokalen. Någon som har nån ide vart man kan få tag på en cd-anläggning med två stora högtalare."

Åh. det var skönt att få stryka =)
Nä, nu ska jag fortsätta att skriva listor på vad som måste göras och när.

Sa jag att det vara bara 11 dagar kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0