KIDNAPPAD!!

I fredagsmorse hade jag blivit lovad sovmorgon. Jag vaknade lite lätt när Älsklingen klev upp med en vaken Aron och sedan slumrade jag om... tills Syster Julia kom in och pillade mig på armen. "Men åhhh!! Jag ska ju få sovmorgon idag, vad gör du här? Klockan är bara 8" Ett tag trodde jag att hon skulle hämta nått innan hon for på jobbet eller skolan. Men ganska snart så insåg jag att hon skulle ju vara ledig under dagen.. så varför är hon hos mig klockan 8 på morgonen??
"Ta på dig klädeer och sminka dig lite..."
"Ehh, jaha? Jag antar att vi ska åka någonstans eftersom du inte har tagit av dig jackan.."


Så fick jag ögonbindel och vi for iväg. Första anhalt var hemma hos henne och mamma. Där blev jag inledd till vardagsrummet där jag blev överaskad av älskade vänner! Anna, Maria, Timi, Malin och Elin satt så söta i soffan =) I köket var det dunderfruksot som väntade. Värre än värsta hotellfrullen juh! Mys!




Där fick jag en gåta som ledde till att vi for till stan och jag skulle gå på en butik där ett paket och nästa gåta fanns, så fortsatte det i ett antal butiker. Självklart så var jag iklädd brudslöja och krona. Och under tiden så var jag tvungen att ta 12 kort på mig och olika karlar.. SÅ JÄVLA PINSAMT! Är väldigt glad över att man inte behöver ut och ragga nå mer iaf. Hua.. och eftersom jag är på smällen så kunde jag ju inte heller dämpa pinsamheten med något drickbart..



När jag hade löst alla gåtor så gick vi upp till Jens där lunch väntade. När vi satt oss ner så dundrar Ingalill (bonusmor), Linnea (syster) och Faster Mona ut från toaletten. Suprise!

Nu trodde jag att allt var klart, men icke. Ner på stan igen för att knäppa fler kort och sedan till bilden och på med ögonbindel. Nästa anhalt var Södra Berget och Maskrosen SPA. Hur mysigt som helst med flera timmar i olika pooler och ångbastu mm.



Trodde ni att det var slut där? Det trodde jag..
Men sedan så avslutades kvällen med att vi gick på Biteline och åt. Mumma!



TACK ALLA NI SOM VAR MED ATT FÖRGYLLA DENNA DAG! ETT MINNE FÖR LIVET!
Och ett speciellt tack till Syster Julia som har planerat och organiserat allt =) Love you, Sis!

Kommentarer
Postat av: Julia

Löv jo to!

2010-05-16 @ 10:41:50
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Millan å Tuva

hihi så kul! vilken bra möhippa! tänk snart är du gift!

2010-05-16 @ 11:14:09
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Faster

Tack själv för en mysig dag! Vi ses till helgen igen =)

2010-05-16 @ 14:19:13
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0