Månaden då det händer!

Idag är det 1:a maj, det vill säga att det är den månaden som jag skall stå brud och bli Fru Wallgren. Ihhh!!
Imorgon blir också en spännande dag då jag ska pröva klänningen igen och se så den fortfarande passar med lillmagen ivägen. Jag tror nog att det inte är någon fara..för jag är ju ganska liten fortfarande. När jag väntade Aron så tyckte jag att det var tråkigt att det inte syntes mer. Och alla kommentarer om att man var sååå liten och "är det verkligen nån därinne, då?" var skitjobbigt. För man ville ju att det skulle synas. Men den här gången så är jag bara glad att jag inte är så stor. Om fyra veckor så får magen gärna börja växa till sig så det syns, men innan bröllopet så kan den få fortsätta vara liten...

Magen i vecka 25 förra gången:

(kommer att vara i vecka 23 när vi gifter oss)

 

Och så lite bilder på lilleman:

     
Visst har han växt på sig lite, moffarn?

Nu: Allmän plcokning här hemma..suck.. 
Sen: Gå och längta till ikväll då det är "tjej-middag" hos Maria.

 Just ja. Påminner alla bröllopsgäster som inte betalat kuvertavgiften än att det är bra om det görs så snart som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ser du vad glad han blir när jag gör tuppkam på honom :D

2010-05-01 @ 11:38:10
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0