Nu kan man snart räkna ner timmar...

Tur att man (det är ju tanken iaf) bara gör detta en gång i livet...

Nu skrivs lista på lista för det sista som ska göras. Har det mesta under kontroll, men går hela tiden och tänker på saker som KAN glömmas bort.. hua..

FY fasiken vad skoj vi kommer ha om festen blir lika bra som den är i mitt huvud =) och vilken fin vigsel det kommer bli om det blir som i skallen. Har packat ner dubbelt upp med näsdukar för jag antar att det kommer att komma några tårar. Självklart av lycka!! Jag sitter ju och bölar varje gång jag hör låtarna som ska sjungas på vigseln.. Eller så kanske har jag fällt så många tårar sista veckorna av lycka, frustration, graviditetshormoner, ilska och att jag är en aning stressad så på själva dagen D så står jag där helt tom på tårar..

Ja, hur det blir ser vi om..hmm.. 44 timmar =)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag gruvar redan för röda ögon och en droppande näsa. Tur att jag har hösnuva så jag kan skylla på pollen mm. Nu har vi här i Dorro bara några timmar på jobb & skola så bär det i väg. Jag har sagt att kl 15.30 ska vi rulla, men med min vana trogen så blir det säkert 15.22. Ser fram i mot en toppen mysig helg.

2010-05-21 @ 07:49:28
Postat av: Jessica

Jadu, pappa, du har ju för vana att var ute i goood tid. Kommer du ihåg när du fick sitta och läsa tidningen ute i bilen i väntan på att vi skulle vakna..haha..

2010-05-21 @ 08:46:38
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0