Wedding.

Bilder från Bröllopet!


Våran fina och pampiga entré. Kom åkandes med en Impala -63 till låten "Ameno" av Era.




Gåendes mot vigselplatsen. Nerbös som atten. Blev alldeles varm i kroppen när jag såg alla som satt och väntade på oss. Alla som var där för vår skull =)
Därför ser det ut som att jag håller på att kräkas på alla bilder. Tydligen så ser jag ut så när jag försöker hålla mig för att inte brista ut i gråt..



Lite skratt..



Kärlek



Enda bilden då inte jag har en konstig min (dock är inte min käre make särsklit nöjd med hans min på denna bild..)


Eftersom det tar så lång tid för bilderna att ladda upp så kommer jag ta fler någon annan dag.

Ni som var på bröllopet får gärna skicka bilder till oss.
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

jättefina bilder!!! grattis än en gång!

2010-05-31 @ 17:03:29
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Malin :)

Gud vilka fina bilder! Jättefint! :)

2010-06-09 @ 22:05:02
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0