Dag 02 - Min första kärlek

Sitter och funderar vad som klassas som "första kärlek"...
När jag gick i lågstadiet så var man ju ihop med killarna i klassen. Olika varje vecka typ =) Men det var nog Fredrik som hade lite försprång för han gav ju mig ett silverhalsband...

Men när jag var runt 10 år så var jag tillsammans med Kim. Det är nog första kärleken tror jag. Vi var ihop i kanske 1 år och det är ju som ett livslångt äkenskap när man går i mellanstadiet. Självklart så trodde vi ju att vi skulle vara ihop heeela långa livet. Alla mina skolböcker och ritböcker från den här tiden är helt nerklottrade med kärleksförklaringar till denne pöjk. Än idag har jag faktiskt kvar ett halsband som han egenhändigt skapade åt mig =)
Skulle tro att det var ett mindre trauma när det väl tog slut, för det har jag inga minnen av...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0