Dag 04 - Det här åt jag idag.

Egetligen är ju inte dagen slut men hittills jag jag mättat min kropp med...

Frukost:
En rostad macka med kräftstjärtar
En rostad macka med rökt kalkon
En tallrik med turkisk yougurt och bär
Kaffe
Ett ägg

Mellanmål hos mamma:
Svingod baguette med rökt bog, ost och tomat.
Kaffe

Mellanmål hemma:
2 rutor marabouchoklad.

Middag:
Potatisgratäng
Lövbiff
Sallad
Beasås
Cola

----Såhär långt har jog kommit i min dag---
Skulle tro att kvällen innehåller:
en till kopp kaffe
några glas cola
kanske en liten skål "fredagsmix"
 
Sammanfattning:
Måste lära mig dricka mer. Speciellt mer vatten.
Annars å är jag rätt nöjd. Riktigt nöjd med frukosten =) 




Kommentarer
Postat av: Julia

Men vad gott du har mummsat i dig då hela dagen :P

2010-11-20 @ 17:49:10
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Sigep

Very nice site. Well laid out.

2011-06-02 @ 11:47:30
URL: http://sigep.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0