Helg i norr.

Förra veckan så sa syster att hon och hennes pöjk skulle åka till nordligare breddgrader den här helgen. Det lät som en bra ide tyckte jag och så vi slog ihop våra små slantar och delade på kostnaderna så for vi upp tillsammans. Så i fredags så packade jag in väskor, vagn, hund, ungar och mig själv och hämdtade upp J&D i stan. Drygt fyra timmar senare parkerade i utanför Pappa och Ingalills mysiga hus i Dorotea.
Mycket mys, marshmallowsgrillning, god mat, barnpassning (Tack!) och väldigt avkopplande. Jag tror att det bara var när jag ammade som jag höll i dottra min =)

Bilderna får tala för sig:


Mattias, Jeppson, pappa, Julia och nytillskottet till familjen Daniel.

 


Mys med öppen brasa




Kaffe och kaka efter middagen

 


I vår familj är vi så många att vi tydligen behöver namnskyltar..haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0