Så mycket bättre!

Har ni sett tv4´s nya lörsdagsunderhållning, Så mycket bättre?
Jodå, så jävla mycket bättre än allt annat på tv kan jag säga. Där har dom fått in en fullträff!
Igårdagens program skulle "deltagarna" tolka Petters låtar. Så, så bra!
Kolla in Septembers Mikrofonkåt på youtube så fattar ni vad jag menar. Det är nästan straffbart om inte september och petter släpper en singel tillsammans på en nytappning av den låten.
September har verkligen vuxit i mina ögon efter dom här programmen. Innan så tyckte jag hon var en pop/disco-brud bland alla andra med söndermixade låtar. Men Damn! hon kan ju sjunga den tjejen!

Check it out!




och när hon tolkar Lasse Berghagen ger ju en gåshud på låren:

 

Ny favorit? Jomenvisstserru!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bästa programmet hittills!!! Det är skitbra ju!!!

2010-11-09 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0