Harkel, harkel.

Både jag och Peter vaknade med halsont och Tova har hostat ett tag nu och har riktigt tjockt snor..

Tror ni jag längtar tills vintern har töat bort och tagit med sig alla dessa sjukdommar? Ehh JAA!!

Magsjukan som hade gått över under detta tak låg tydligen och pyrde i väntan på någon att smitta ner, för syster var hit en sväng i onsdags (då hade inte någon kräkts sen lördag förmiddag) och hon måste blivit attackerad av magsjukebakterier.
För på fredagmorgon fick jag ett ångestfyllt sms där hon meddelade att hon blivit sjuk och inte kunde vara barnvakt på kvällen. Vår kväll skulle nämligen spenderas på "jobb-fest". Eftersom mamma/mormor och jag arbetar på samma ställe så var det syrran som skulle ställa upp som barnvakt... Men så var älskade mormor så snäll så hon skippade partajjet, och stannade hemma med våra små mirakel istället för hon visste att jag och Maken hade haft en jobbig vecka och vi behövde verkligen få komma iväg tillsammas en stund. Tack Mojmoj

Och om vi hade skoj? Jajemen!!

Nu ska jag göra i ordning lite kvällsfika och parkera mig i soffan ett tag. Nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En alla hjärtans kram till er alla

2012-02-14 @ 13:33:46
Postat av: Malin - mamma till Novalee & Gravid

Ja inge kul alls :(

2012-02-15 @ 21:25:39
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0