Oj.

Oj..jag insåg just att jag inte har gjort ett enda inlägg på 20 dagar. Sorry...
Mestadels beror det nog att jag inte får till hur jag kan blogga från mobilen. Är det bara jag som inte kan använda blogg.se från en android-mobil?

Men status just nu är som vanligt. Vi jobbar och kämpar med att få ihop vardagspusslet. Vi har precis tagit oss igenom och förbi (peppar, peppar) en massa sjukdomar och hoppas nu att våren kommer med mer energi och friska barn =)

Om några dagar är det Mars och nu kan jag börja se ett slut på denna tråkiga vinter. Jag är ingen vintermänniska alls. Förr var det roligare när det fanns tid till att åka norröver för att utnyttja vinters roliga sidor, som att åka skoter och vara i slalombacken. Numer är det svårt både med tid och pengar för att kunna göra sånt..tyvärr.. Men om knappt två veckor ska vi iaf åka upp till Dorotea en sväng. Skönt med miljöombyte, även om det bara är en helg..

Ungarna växer så det knakar. Tovas tal och kommunikation blir bara bättre och bättre. Både på gott och ont =) Vi har verkligen fått en dotter med humör!
Aron blir man imponerad av varje dag då det bara sprutar ord, meningar, sånger, visor och hela berättelser om dagens händelser ur honom. Han är så duktig! Ska försöka filma lite och lägga upp =) (skryyytmorsan..haha)


Puss på dig med!


Tova, plastmormor "lilinging" och Aron spelar kort. Älskar hur fokuserad Tovan ser ut att vara =)

Kommentarer
Postat av: pappa moffarn svärgubben

2012-02-28 @ 06:03:24
Postat av: pappa moffarn svärgubben

2012-02-28 @ 06:03:24
Postat av: pappa moffarn svärgubben

2012-02-28 @ 06:03:25
Postat av: pappa moffarn svärgubben

2012-02-28 @ 06:03:26
Postat av: Pappa moffarn svärfar

Bidde lite fel tidigare, hängde upp sig på en knapp.

Ja ville bara säga att vi längtar, nu blir det lite slalom och skoterkörning den helgen, förstår att Peter blir ledsen. Men badhuset ska vi till. givetvis ska vi spela v75, miljonerna skall nu till dom som verkligen kan tippa.

2012-02-28 @ 06:08:00
Postat av: Natalie M

Det där med mobil blogg får jag heller inte till :p Inte att lägga upp en video heller ;p Här har Amelia fått magsjuka nu, så roligt har vi.. Vi hörs och ses! Kram

2012-02-28 @ 07:43:28
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0