4 av 5.

Det började med Tova, sen var det min tur att kräkas, inatt så åkte Aron dit och idag så är det Peter som är dålig...

Och jag måste säga att det är tamefan det värsta jag varit med om i sjukdomsväg. Fick inte ens behålla en klunk vatten. När jag sprungit på toaletten och kräkts hela dagen så var jag så svag vid 18-tiden att jag skakade i typ frossa och såg dubbelt. Fy...
Vid 20-tiden så fick jag iaf behålla vatten och herrejäklar vad gott det var med vatten!

Idag mår jag bättre men är verkligen inte på topp..

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Alfva

Uäck - jag blev nästan sjuk bara jag läste det där. Hoppas verkligen ni mår bättre nu snart, för fy tusan så hemskt det är!

2012-01-28 @ 20:23:03
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0