Jag veeeet!!

Jag vet att det är jäkligt tomt på inlägg här nu.. men jag har faktiskt en giltig förklaring.. Sladden till min laptop har gått sönder så jag har ingen dator (eller det har jag egentligen, men jag är för lat för att starat igång och sätta mig vid den stationära på övervåningen..)

Vill bara slänga in ett inlägg om vår jul.
Kan sammafattas såhär: Hur mysigt som helst!!

Jag ska lägga in lite bilder senare när vi skaffat en ny sladd (om det inte finns någon snäll familjemedlem som var med på julen som vill skicka några foton?)

Nyårsaftonen spenderades mestadels på jobbet. Jobbade 12-21 och sedan for jag hem till mamma där vi hade inkvarterat ungarna, för P jobbade natten. Det blev ett lugnt firande där med goda mackor och ett par glas vin =)

---♥---

Måste bara säga att min syster ringde förut, dom hade precis varit på ultraljud. Jag ska bli moster till ett litet GOSSEBARN!!
Iiiihhiii!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh det är helt sjukt ju :D Är så glad att vi kikade :)

2012-01-04 @ 10:17:16
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0