Laddare införskaffad!

Nu har gubben min köpt en laddare till bärbara så nu kan vi kanske hoppas på att det blir liiite tätare mellan uppdateringarna här =) (hoppas kan man ju..)

I helgen så har P jobbat, så jag och barnen har fått sysselsätta oss själva. Igår så var vi ut en sväng och tog en tur med pulkorna på fm och så började vi plocka bort alla tomtar. Aron tyckte det var lite konstigt att tomtarna ska sova i en kartong hela sommaren, men han tyckte samtidigt att det var jätte roligt att få hjälpa mamma att få packa in i papper och lägga ner sööösiiiktigt i lådan.
Idag så fortsatte vi på samma linje, så jag satte igång tidigt med att stryka gardiner och ta ner adventljusstakarna. Det tar ju lite tid att stryka när man har två små som kräver uppmärksamhet (varav en gärna hänger i byxbenen på en). Men nu är det änligen gjort. Bytt gardiner i alla fönster utom i köket där det formodligen måste köpas nya. "Va dutti du äj mamma" sa Aron när jag satte bytte i sovrummet =)
Och så fick vi finbesök av Mormor, min bror Jocke och hans sambo  och så min lilla (som inte är så liten längre) brorsdotter Freja. Väldans skojsigt!

Veckan som kommer blir en sån där "gå-om-varann-vecka" för oss...igen... Är det inte den ena som jobbar kväll så är det den andre. Suck.

Jag ska bli bättre på att ta bilder och lägga upp... men det är en fajt med Aron så fort kameran åker fram, så då hoppar jag hellre över att ens ta fram den...tyvärr.. Det ångrar jag många gånger.

Bjuder på en gammal bild så länge.


Aron, Julen 2010.

Kommentarer
Postat av: moffarn

Ringer i kväll med ett bra besked,,,,,,

2012-01-09 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0