Titt, vad fint =)

Tack Björn för hjälpen med designen =)

Blev lite fel när jag försökte att ändra den själv häromdagen... Men så ryckte Julias sambos bäste vän ut och hjälpte mig. Grejtans!

Annars då?
Nja, inte mycket att hänga i julgranen. Vardagslunken lunkar på.
Fast i helgen som var så gjorde vi faktiskt nått annorlunda. Pappa (lysstrar även till namnet "noffarn") och min plastmor Ingalill kom hit på fredagkväll, som vi spenderarde i soffan. Bara pratade strunt hela kvällen och drack några glas vin. Mys.
På lördagen så packade jag och maken en liten väska och drog till stan. Siktet var inställt på Bergsåkers Travbana. Hade en jättemysig dag där, vi hade beställt bord på restaurangen (dyrare än vad vi trott...men det var ju bara att bita i det sura äpplet), så vi hade bra plats hela tiden. Efter travet så åkte vi till stan och den lånade lägenheten. Efter lite chill, så tog vi en lugn och ganska kort kväll på stan.
Övernattade i Jens lägenhet och avslutade helgen med att äta hotellfrukost på Ibis, innan vi åkte hem till barnvakterna.
Nice helg!

Tack till Jens som vi fick låna lägenheten av och till Pappa&Ingalill som var barnvakter ♥

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Vilken fin design! :) Kul med nytt..

2012-01-25 @ 21:11:49
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så fint! Och härligt med ny design :)

Kram

2012-01-25 @ 22:01:02
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: Natalie M

Ni fick en härlig helg då trots det höga priset? ;) Det är behövligt att åka ut.. Jag sticker ju till Sthlm på Fredag, fy fan va skönt ;D Vi ses! Kramar

2012-01-26 @ 07:22:18
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0