Vaffö?

Varför är det så att maan inte orkar med att göra allt man tänkt?

Igår så hade jag så mycket planer på vad som skulle hinas med när barnen somnat, men likt förbannat så hamnade jag i soffan tomstirrandes  på dålig tv.. när klockan väl  var 21 så insåg jag att loppet är nog kört för att göra nått vettigt. Så då gav jag mig på själva "komma-i-säng-ruliansen"..dvs att jag sminkar av mig, går med hunden, kommer på att jag är lite hungrig, gör en macka, äter, borstar tänder, kollar på barn, släcker lampor, fastnar några minuter framför tvn med fjärren i handen, går och lägger mig... läser en stund, går upp och kollar kylen och frysen, går och lägger mig igen och läser. Tittar på klockan och inser att det än en gång tog över en timme att  komma i säng. Go'natt.

Så idag tänkte jag att jag skulle göra allt det där som inte blev av igår. Tror ni jag lyckats? Nee... och nu så måste jag äta och gå med hundkräket innan jag ska åka på jobbet.

Suck.


Kommentarer
Postat av: Natalie M

Men gud! Har du en blogg också? :D Då ska jag följa den ;) Hihi!

Ja jag har ringt in på löne och dom skulle höra av sig inom 2 veckor. Verkar ta en jävla tid att få fram hur länge man har jobbat.. Typiskt.. :/ Kram!

2012-01-19 @ 15:59:51
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0