Såna där dagar...

Idag har jag en sån här tråååkdag...

Det  började redan imorse innan jag hade klivit upp ur sängen, då jag kände att  jag var på uruselt humör. Och sen for maken iväg och jobbade vid halv elva och då blir dagen så jäkla lång.. Speciellt när jag sitter utan bil. Vi har lånat ut ena bilen i helgen och då blir man ju lite begränsad. Iofs så vet jag ju inte vart jag hade åkt om vi hade haft bilen, men bara att jag vet att jag inte kan åka någonstans gör mig lite knäpp :P

Så idag har jag varit en riktigt dålig förälder som bara låtit barnen titta på tv och äta onyttigt. (Inte bara tv såklart, men mer än vanligt...) Men såna dagar måste man väl få ha ibland?

Nä, nu ska jag ta å bygga lite klossar med dom iaf.

Over and out

Och till Millan kan jag hälsa att det går åt fanders! Har börjat träna lite ändå, men plankutmaningen har jag glömt bort (läs: förträngt)


Kommentarer
Postat av: Millan -lantismorsan

haha, påt igen bara!

2012-03-19 @ 15:14:03
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Novalee & Gravid

sv; ja den andra tjejen tog den :( och den var suuuuperfin! hon hade hört av sig 2 dagar innan mig och hade därför första tjing.. Jädra osis! Annars hade vi flyttat på en gång!!

2012-03-21 @ 21:25:29
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0