...

Oj, nu är det ett bra tag sen jag skrev.
Har nu jobbat 4 veckor och det känns som att jag aldrig hade nån semester... Men nu har vi bokat biljetter till Oslo den 1 oktober *jihooo*. Vi har pratat om att åka och hälsa på Vännen LisenFisen hela våren, men när vi har kollat priser på tåg/flyg så har det varit jättedyrt, så vi la ner tanken...
Men så var Lisa hemma i helgen så hon klickade sig fram på SJ och hittade två biletter tur och retur för 702 kr tillsammans!! Så nu blir det en mini semester i höst iaf =) Känns skönt att ha nått att se fram emot.

Jag lider av lite ångest idag.... känns som att det är mycket som snurrar i huvudet. Köpa hus? Köpa vårt hus? Kommer vi få nått lånelöfte? Renovera? Pengar? Framtiden? Allt kring bröllop... Och hur det kommer bli i höst med allt det andra...
Och så blir jag sur på mig själv. Jag har sagt till mig själv att "när jag får nästa lön så ska jag shoppa lite, unna mig lite grejer". Men icke! Jag är så dålig på att prioritera. Har sagt så ända sen i februari och än har jag inte kommit iväg. Hur ska jag kunna komma "vidare" i mitt arbete med mig själv om jag inte ens kan unna mig några timmar på stan??!!??

bla,bla,bla...suck.

/*J*


Ps. Ha så kul i Spanien, syster!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack tack käre syster ;) Det ska jag =)

2008-08-12 @ 11:27:47
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0