Magsjuka

Har har det varit magsjuka i några dar. Jag hatar verkligen att kräkas!! Låg helt utslagen i söndags, sov, kräktes och var på toa om vartannat. Sen blev Elin oxå dålig på kvällskvisten, men hon blev bättre bara hon hade fått kräkas lite.
Igår låg jag mest hela dan med, och idag är jag helt svag. Det känns verkligen att det är nån mer än jag som kräver näring och energi.

Annars så är allt bra. Ligger ganska bra till i julklapps-listan. Och tur är väl det för det finns inte så mycket tid till att shoppa nå mer innan jul...
Jag har faktiskt shoppat till mig själv oxå. Jag har köpt en 1-års-present till mig själv. En jätte fin tröja =) Igår var det nämligen ett år sen jag slutade röka. *Duktig*

Vill skicka en tanke till min bror och hans flickvän som går igenom nått svårt nu. Styrkekramar och kärlek till er!

Ha´t bra!
*J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0