Lite avis..

Idag har jag haft en skön dag på Birsta med mamma och Aron. Vi har bara strosat runt några timmar utan nått egentligen mål. Det blev present till Maria son fått en liten son (en sån bra grej, men kan inte skriva här om hon skulle läsa..), en duk, en kossa att ha i vagnen och en pyjamas till lilleman.

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha skjutsa in älsklingen till stan. Hans syster som bor i Australien är hemma så dom ska ut och göra sundsvall osäkert =) Men jäklar vad avis jag blev när jag for igenom stan å såg alla som skulle ut ikväll... Jag vill också gå på krogen å dansa juh.. Det är jättemysigt att vara mamma, men det skulle vara mysigt att gå ut också :) Men snart är det säkert min tur..

Skickar en kram till familjen i Dorro som jag vet saknar oss jätte mycket, och det är ömsesidigt :)

Nu: byta blöja å klä på en pyjamas på sonen
Sen: Kanske försöka kolla på en film.

kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men bara du slutat att amma så finns det ju barnvakter det vet du, då kan du ju oxå gå ut och roa dig!!!

2009-08-29 @ 22:48:50
Postat av: Julia

Ja bra där att mormor ville vara barnvakt den dagen VI ska ut och göra sundsvall osäkert ;D

2009-08-30 @ 21:52:58
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: moffarn

Ja du ska bara veta vad vi längtar efter er alla, nu börjar Moffarns stora hobby till helgen, så det dröjer några veckor tills vi kan fara ner.

KRAMAR I MASSOR

2009-08-31 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0