Tiden går..

Idag är Aron 6 veckor och 4 dagar. Vart attan har de veckorna tagit vägen? Tiden går så fort..

Här har vi kommit in i vardagen ganska bra. Peter har börjat jobba så jag och prinsen försöker fylla dagarna så gott det går. Vi hinner mycket och lite på samma gång på nått sätt. Vi hinner med allt sånt som städa, tvätta och sånt.. men det där extra som jag hade tänkt göra hinns inte med. Eller det är väl att jag inte prioterar det =)
Aron har gått upp mer än ett kilo sen han födde och han har växt bra mycket på längden. Han har också börjat le och skratta. Han är sååå söt när han ligger och garvar åt nått. Som igår när vi höll på att möblera om och städa på stor-barnens rum så satt han i babysittern. Då satt han i samma höjd som där Elin har sina mjukisdjur i bokhyllan, och han satt och skrattade och "pratade" med mjukisarna i minst 20 minuter =)

Vår lilla semester till Raja var hur skön som helst. Var så skönt att bara få "vara". Ta dan som den kommer å få maten serverad =) Jag tror nog att hela familjen tyckte det var kul att vi var där upp några dagar. Men när vi kom hem så blev lillen förskyld och det var verkligen inte kul... Det var så hemskt att höra honom kraxa, hosta, nysa och vara täppt i näsan och så kan man inte göra nått. Fy för att vara sjuk när man bara är en månad.. Men nu mår han bättre och vi har lyckats bibehålla rutinerna sen vi var där uppe. Nu somnar han vid halv elva och sover, oftast, till ungefär 4 på natten. HAn sover i sin egen säng till första ammningen, sen sover han mellan oss till morgonen.

Nu ska jag ta å skriva klart förlossningsberättelsen som jag ska lägga ut här. Men först ska jag ta å skala potatis till middagen och mysa lite med sonen..

Kram


Kommentarer
Postat av: plastmormor

Va stor han har blivit, skönt attt han har blivit frisk nu, sköt om Er och saknar Er jättemycke!!! Kram

2009-08-18 @ 06:50:24
Postat av: Moffarn

Å jag längtar efter er alla, I går så ringde Freja och talade om att hon längtade så väldans efter mig, tänk då Aron gör det:)

2009-08-18 @ 07:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0