10.21

10.21
Det var var klockan visade imorse när jag slog upp mina ögon och lyssnade på vår sons småprat. Heeelt vansinnig sovmorgon. Han e snäll han som låter oss sova på mornarna (och på nätterna också såklart). P var upp vid sju-tiden och gav han lite käk sen la han tilllbkaka honom i sin sing och somnade om.
Måste ju njuta av det här sålänge, skulle tro att det vänder så småningom..
Så vid tio lyfte jag över honom till vår säng och sen låg vi och myste ettt tag =)

Jag och Aron tog ett snack häromdagen om den kommande högtiden. Han har nu bestämt sig för att göra sin önskelista officiell. Om det skulle vara någon som vill köpa nått...
*En Bilstol.
*Matskedar.
*Presentkort på H&M, Lindex och Barnens Hus.
*Pyjamas strl. 74.
*Mjuka böcker.
*Aktivitetsplatta.
*Nalle Puh-nalle.
*Nalle Puh tavlor (finns på Gallerix. 2 för 120kr).

Sen vill mamman ha av tomten:
*Bilstol till Aron.
*Presentkort på H&M, Frisörbesök och Panduro.
*Knivset.
*Mini Massager (hälsokraft 129kr).

Nu: En kopp kaffe.

Sen: Slå in födelsedagspresent och julklappar. Fundera på vad jag ska baka/göra för julgodis.


(Bilden tagen från Sköna Hem´s hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0