Är det sant att det är Julafton snart?

Is it true?
Fattar inte att det är julafton om bara två dagar. Jag har som vanligt inte så mycket julstämmning i kroppen, även om min julgalne älskling försöker med alla medel att det ska infinna sig någon julkänsla hos mig.. Kanske kommer på självaste aftonen..kanske.. Men jag ser fram emot att få fira jul med vår son. VÅR SON! Förstår ni vad stort! Jag blev faktsikt lite gråtmild för några veckor sen när jag stog och strök julgardinerna, över att han äntligen finns hos oss. Förra julen var han bara ett liten mirakel på 14 (tror jag) veckor i min mage =)

To do today:

*Åka på apoteket och köpa ny kortison åt Arons kinder
*Biblioteket för att låna nya böcker som jag ska läsa nu under helgerna.
*Göra pepparkakskola
*Ta en promenad om temperaturer kan bli lite varmare än -15 ( är just nu -18)


Kommentarer
Postat av: Moffarn

Å vad jag längtar tills vi får träffas. Kommer att kännas lite konstigt på julafton då vi är så få, men vi kommer att göra det så mysigt som det bara går. Kyrkan på morgonen och kl 11 är det andakt på p1 och vid 14,30 skulle det vara andliga sånger, å så är det bara att invänta julnatts mässan,,,,,,PS hoppas att inte Mattias läser det här DS

2009-12-22 @ 14:54:30
Postat av: Faster

Ajdå...verkar som att det är något som "går i släkten", ja, eller åtminstone i en del av den, att julkänslan har svårt att infinna sig. Trodde det berodde på att jag "äntligen" blivit vuxen, MEN inser ju snabbt att det måste ju bero på annat när även du som har några år kvar till mig, också lider brist på julkänslovaran... I vart fall, julkänsla eller inte, så skickar jag ändå GOD JUL till er allihopa. KRAM!

2009-12-22 @ 17:21:10
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: PS (från faster)

Gå på hälsokost och inhandla lite ringblomssalva (UTAN en massa "kollojox), kolla att den bara innehåller så få ingredienser som möjligt, o smörj kinderna på go´pojken emellanåt. Har varit bra för nariga/eksemiga kinder förr... KRAM igen!

2009-12-22 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0