Jag har en stooor kille!

Idag var det dax för ett efterlängtat BVC-besök. Har inte varit dit på två månader så det skulle bli spännande att få veta vikt och längd. Jag kan meddela att vi har en stoor kille, iaf en lång en. Vikt 7130 g och 69,5 cm. Inte konstigt att nästan inga 62 kläder passar längre ..hihi.
Sen fick vi träffa farbror doktorn (nu har Aron både samma läkare och sköterska som jag hade när jag var liten) som lyssnade på lill hjärtat och klämde och kände på honom. Sen tog han och sköterska en spruta var och stack honom i ett ben var. Lite gråt under 2 sekunder, sen var det samma glade unge =)
Det blir en sväng till med dactacort på hans röda kinder i två veckor, men annars så var han godkänd så han fick en OK-stämpel i baken, hehe.



Blåbär är gottigott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0