Julklappar.

Julklappar- Check!
Idag har vi varit till Birsta och inhandlat de sista julklapparna. Skönt som atten att vara klar med det innan den värsta julruschen. Det var faktiskt relativt lite folk ute idag.

Igår så var Julia här en sväng och nu känns det som att vi börjar få lite koll på bröllopsplanerna. Skönt att ha henne som "stoppar" mig lite när jag flyger ivög med alla tankkar och blir superstressad.. Som igår när jag stressade upp mig över plastglas, haha!
Nu har vi fixat håruppsättning, preliminär bordsplacering, serveringspersonal, lokal. Efter nyår så ska vi börja med inbjudningarna och boka träff med cateringföretaget.
Det är mycket att tänka på men samtidigt jätteskoj =)

Nu: Gå och lägga mig och bädda på med flera filtar (har ett kallt sovrum när det är -18 grader ute...).

Imorgon är det julstädning som står på agendan. suck. Men det måste ju göras det med..
Sen är det Löööördag =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

-18 löjligt, här är det -31 och det drar från fönstret så man måste ha handskar på sig då men försöker att jobba. Tipps till glas, i Maj löper björkarna så det är bara att ta en bit näver och göra kåsor, smart va

2009-12-18 @ 06:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0