Alla hjärtans dag

Idag har vi varit förlovade i två år. Herregud, vart tar tiden vägen?
Känns som att det var igår som att han la fram ringarna där på Viktoria =)

Idag har P jobbat och jag har varit ledig. Så jag har varit en sväng till mamma å Julia, gått en liten promenad med Banjo i det fina vädret. Det går bra att gå när jag väl har fått upp rörelseran, annars gör det attans ont. Halkade i torsdags så jag har sträckt hela axelpartiet och ner mot magen. Igår kunde jag knappt gå om jag hade suttit en stund. Vart lite orolig på morgonen när jag klev upp och hade så ont i magen, men efter ett tag så kom jag ju på att jag hade halkat dan innan och sträckt mig. Och så har jag plockat lite här hemma innan jag började med dagens stora uppgift. Vi fick älgkött av pappa å Ingalill när dom var hit sist så jag hade lovat Peter att göra en stek til lmiddag ikväll. Lite nervös över att inte lyckas...

Men nu har vi nyss klivit upp från middagsbordet och vi är jätte mätta och nöjda. Och jag tänker vara helt osvensk och säga att jag är stolt över mig själv som lyckades göra en så satans god stek! och en smaskig gräddsås till det =)

Nu känns sparkarna på utsidan oxå. (synd att det är en vecka "sent" så inte pappa å ingalill hann känna när vi var uppe) Peter kände i måndags morse och Julia fick en liten kick på handen idag. Nu har jag blivit så tjock och eftersom sparkarna känns så ofta och kraftigt så har jag faktiskt börjat förstå att vi ska snart ha ett litet barn här med oss =)

Ha en bra Valentines-Day!
Kram

(Ps. Tack Plastis för adressen till baby-nedräknaren)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Vill vara nere och känna sparkarna. Å att du skulle få till en god stek det visste jag. Kramar från ett disigt Dorro

2009-02-16 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0