Kick, kick...

Ikväll har han/hon varit som atten att röra sig och sparkas. Så fort jag sätter mig ner och "tar det lugnt" så sätter h*n igång att röra på sig. Men P hade ett bra svar på det; "Det är ju fredag så han har väl party där inne" =) Ja, kanske det.

Nu börjar det iaf bli lite tungt med jobbet. Känner av att det är arbetet som gör att jag får ont över höfterna och det strålar liksom ner i ena skinkan. Var till Anna och kramades med lilla Pontus (3,5 månad) idag innan jobbet och då fick jag låna ett foglossningsbälte som jag ska pröva. Får se om det känns bättre nu i helgen när jag arbetar..

VI HAR KÖPT EN VAGN!!!! Efter många om och men så har vi köpt en vagn, Det blev en begagnad Cango Nizza Highline -08 tillslut. Vi ska sätta in en "handpening" på 500kr så ska vi hämta den när vi åker hem när vi varit hos Far näst, nästa helg. Då betalar vi resten 1500kr. Så vi tycker vi kom ganska billigt undan, nu är det bara till att hoppas på att den är lika fin i verkligheten som den är på bilderna.
Kanske lite tidigt att köpa vagn tycker endel, men vafasen, hade vi inte köpt en vagn nu så hade nog mitt barn kommit till världen med en galen mamma =) Om det mot förmodan skulle hända nått så får vi sälja den vidare eller spara till ett barn senare i livet.

Nä, nu ska jag bara mysa med sparkarna =)

//*J*

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vi längtar här uppe att få vara med å känna på magen, vänta bara till Morfar får viska lite till våran efterlängtade krabat där inne i magen, då ska vi få se på sparkar. Kramar till er

2009-01-29 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0