Fortfarande hemma...

Vi har inte åkt in än...
Igårkväll efter mitt blogginlägg så hade jag ooooont! Låg bara å vred mig på soffan. Smärta med feber är ingen hit.. Trodde inte jag skulle kunna sova, men när jag hade lagt mig å tagit alvedon så kändes det bättre så jag har sovit ganska bra (skönt). Har vaknat en gång i timmen ungefär, men inte med så mycket ont. Eftersom jag var i princp värkfri imorse så släppte jag iväg älsklingen på jobbet, han är ju hemma till två ändå idag.
Men så mycket sova blev det inte efter att han hade åkt. Det är nån hund som löper här på området så Banjo är helt knäpp i huvudet, han går bara runt å gnäller. Lite svårt att sova då :)

Nu känner jag av ryggen igen så jag tror jag ska ta en dusch ( duscha bort feber-svetten sen inatt) och sen lägga mig å vila en stund.

Jag vet att ni är många som väntar därute... snart, snart hoppas jag att jag kan ringa å säga att det är på gång på riktigt =)

//*J*


Kommentarer
Postat av: moffarn

Ligg å vila tills gubben kommer hem, kram

2009-06-30 @ 10:33:55
Postat av: plastis!

Den som väntar på nåt gott... Kram

2009-06-30 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0