På g?

Är det på g?
Har haft ont i svanken och ganska kraftiga värkar idag, dock inte regelbundna. Men det är liksom helt annorlunda mot vad det har varit.
Hade jätteont mitt på dan så jag tog två alvedon och så gick jag en kort sväng med Syster på stan. Sen vid fyra-tiden hade jag svinont igen så jag tog två alvedon till, dom hade sämre värkan på det inda, men jag tror febern försvann ett tag (har fått feber, förmodligen av att jag har haft ont i halsen å snorat sen igår).
Ett tag så försvann allt det onda och då blev jag nästan sur. Kändes som att jag blev lurad, speciellt efter att jag hade sagt till pappa att det nog inte var länge innan vi skulle fara in.. Men det tog en halvtimme så kom det krypande tillbaka.
Så nu sitter vi å bara väntar på hur kvällen ska fortsätta... skulle tro att det inte blir så mycket sömn inatt.

Hör av mig till närmaste om det utvecklar sig åt rätt håll.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: plastmormor/bonusmormor

Ja du vad vi funderar hur det är!!! Styrkekramar till dig!

2009-06-30 @ 07:30:26
Postat av: Moffarn

Ja ett är då säkert, har nog aldrig varit så beroende av telefonen som jag är nu. Har varit på Björnvallen (fotbollsplan) och klippt och har stannat varje svep för att kolla om du/ni har ringt, Jag har det jobbigt, hur ska det då vara för dig, KRAMAR

2009-06-30 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0