Trååååklördag...

Började dagen med ont i mage, rygg och huvud.. inte bra.. Men jag klev upp och åt lite frukost och två alvedon så gick jag å la mig igen. Vid tolv så mådde jag bättre så då klev jag upp och följde med blivande maken på ICA. Jag var på dåligt humör och på jakt efter jordgubbar. Eftersom det är sveriges dag idag så tänkte jag att kanske jorgbubbar och mjölk kunde få mig på bättre humör...men se på f*n! Dom hade inga jordgubbar varken utanför eller inne på ica!! Grr...
Så det blev vattenmelon och glass istället =)
Sen for P på jobbet så jag var kvar hemma i min ensamhet utan bil.. Då ringde mamma och tyckte att vi kunde vara ensamma utan bil tillsammans. Så Julle-dutten hämtade mig när hon for hem från jobbet och nu ligger jag i hennes säng och vräker mig medan hon far runt som en kanin på speed för att göra sig klar för bartömmning ikväll.

Om jag inte har lika ont imorgon så kanske jagtar å städar lite...med betoning på LITE =)

Nu: Garva åt syster
Sen: Åka hem å baka tror jag..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha ibland har Julle-Dutten även ha sina crazy days ;) Kanske lite för ofta ;) Ring imorgon eller kom förbi så ska jag dela med mig lite skvaller innan mamma gör det :D

2009-06-07 @ 21:40:58
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hoppas att du mår bättre i dag. älskar dig, pappa

2009-06-08 @ 05:49:52
Postat av: plastis

Inget skrivet, du är väl inte på väg på BB? Bara undrar! Kram

2009-06-10 @ 17:20:16
URL: http://piga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0