V 41...

Jaha, då är man på övertid då.. eller egentligen så är man ju inte "över ttiden" förrän man har gått 14 dagar efter Beräknad Förlossning. Men jag tycker att man är lite på övertid ändå..
Speciellt när jag hela tiden har trott att jag skulle få få tidigt..men icke sa Nicke.
Inatt har jag sovit ungefär en timme.. sen låg jag bara å hade ont i höfter (kan bero på att jag spelade Kubb igår, i ett liten förhoppning att det skulle ha nån verkan) och mage, och så har inte förskylningen släppt riktigt så jag hostar på nätterna. Efter att Älsklingen hade åkt på jobbet imorse så somnade jag till en timme till innan idiot-grannen ringde på dörren för att släppa in katten.. inte bara en gång utan TVÅ! Don't mess with a pregnant woman... ville bara öppna dörren å slå ner honom. Tur man har lite gränser kvar =)

Idag har jag inte gjort så mycket. Ringde min käre far å grattade han på födelsedagen och beklagade att han inte fick en Tindra i present.. Men jag tror nog att det inte spelar någon roll om hon (eller han) kommer en annan dag, blivande morfar blir nog lika glad ändå..fast det skulle ju vart häftigt om dom hade haft samma födelsedag såklart =). Sen gick jag på jakt efter pengar i lägenheten så jag kunde gå upp på "handlarn" å köpa en, hör och häpna, korsordstidning! Jag fick för mig att jag skulle lösa lite korsord i värmen. Som att jag helt plötsligt skulle kunna lösa korsord, jag som annars knappt klarar av barnkorsorden. Jag kan ju för f*n inte ens komma på vanliga ord med min gravidhjärna! Jaja, det blev lite tid spenderad iaf. Sen var Anna, Pontus och Liam förbi en sväng så jag svände ihop lite kaffe å skorpor. När P kom hem så åt vi och sen bar det iväg på Birsta så Elin skulle få shoppa lite. Det var inte så lätt att gå i affärer med värsta sammandragningarna. På Lekplaneten var jag glad att det inte var så mycket folk... då stog jag och djupandades mot en hylla med leksaksbilar..hehe.. Undra om det var nån som såg och misstänkte vad jag sysslade med..

Nu: Duschen.
Sen: Sängen, i hopp om en natt som innehåller sömn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0