Vecka 40.

Förstår någon att jag är går in i vecka 40 idag? För jag fattar ingenting.. det var ju alldeles nyss vi åkte till Umeå och satte in lilla pyret i magen. Och nu är det alltså meningen att det där lilla lilla pyret ska komma ut som en fullstor bebis om ca 6 dagar?!?! Herrejösses...

Var till bm idag. Blev ett snabbt besök då jag egentligen är "klar" hos henne och vi alla bara väntar nu..

Blodtryck: 134/74
SF-mått: 34cm
Hjärtslag: 135 slag

Annars så är jag ganska less fortfarande.. blandat med en aning rädsla inför förlossningen. Jag som varit så lugn och cool inför det som komma skall, börjar faktiskt bli lite orolig... Men det ska nog gå bra... Det är ju liksom oundvikligt. Ut ska h*n ju oavsett vad jag tycker =)

Nu: Försöka övertala älsklingen att maka åt sig i soffan och byta kanal..
Sen: Sova, sova, drömma mardröm, upp å kissa, sova, vakna med ont, sova, upp å kissa, sova, mardröm.... det gamla vanliga alltså =)

Kommentarer
Postat av: Faster

Mmmm...nu väntar vi alla med spänning på att hn ska komma till världen. Ska bli intressant att se om hn önskar sig samma födelsedag som Moffarn´ =) Kram på er, och hoppas ni får en riktigt skön midsommarhelg!

2009-06-18 @ 09:25:29
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Moffarn

Vi är många som går och väntar, varje gång telefonen ringer så tänker jag på dig. Ska jag komma ner och hålla handen,,,,, Nä förstår att det fixar gubben din. Men ni ska veta att det kommer att vara många tankar hos er nu i helgen. KRAMAR

2009-06-18 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0