Host, Host!

Fy fasen för denna hosta!! Har legat vaken många timmar inatt för att jag hostar. Tycker synd om P som var tvungen att kliva upp imose och åka på jobbet, han kanske inte heller fick så mycket sömn inatt brevid mig..
Har prövat två olika sorters hostmedicin men ingen av dom hjälper särskilt mycket. Nån som har nå husmorstips?

Jaja, igår tog jag alvedon och tog mig i kragen och for till stan med mamma. Först en sväng förbi Jeppson som bjöd på starkt kaffe till mina winnerbröd jag hade med mig, sen åkte vi på Revy. "Bäst Före" med Claes Grebenö. Handlade om åldersnojor och allt som hör till =) Riktigt kul, satt å skrattade mest hela tiden. "Ett tecken på att man är gammal är när medicinskåpet är mer fyllt än barskåpet" Hahaha!! Jag var nog yngst i hela teatersalongen, medelåldern var nog kring 65 år. Humorn var väl mest riktad till de i den åldern, de som kan känna igen sig. Så det måste ju betyda att jag har samma humor som en pensionär.... nä, jag skyller på att jag umgås med blandande åldrar och jobbar ju med gamlingar =)

I fredagskväll var Pappa och Mattias här några timmar innan Mattias skulle åka med tåget ner till skåneland. Det var bara mys. Pappa fick känna några sparkar och så fick även Mattias, men han blev mest skraj tror jag =) Han tyckte nog att det var lite otäckt att känna nått på utsidan som syrran har på insidan liksom...

Nu: Lägga mig å läsa en stund och känna på magen
Sen: Plocka ur diskmaskinen

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Morfar

Plastis har sagt att jag har gått omkring med ett flin på läpparna hela helgen, tro det efter att ha fått känna första kicken från TINDRA

2009-03-02 @ 12:35:41
Postat av: pappa

Hur är det i dag då, Har tittat in på din sida hela veckan för att få den senaste bullentinen, Längtar efter er, kram Pappa

2009-03-06 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0