Ett bra UL-besök =)

Har varit på det där extra ultraljudet idag ch det var bara fint med bebis =)
H*n var så stor som dom h*n ska vara i den här veckan. Man brukar räkna på att dom ska "väga" 2760 g, och lille parveln "vägde" 2691g. Så det var en avikelse på ynka 69 gram. Inte så mycket att bråka om =) Det var skönt att få en bekräftelse på att h*n inte var för liten utan det är bara min mage som är lite liten. Läkaren sa ju det att ett SF-mått är en ganska grov bedömning och ett sånt här ultraljuds-mått är mer säkert, och enligt det så ligger jag ju mitt på kurvan.

Annars så är det mycket sammandragningar och sk. förvärkar (tror jag att det är) just nu. Det drar å spänner mest hela tiden och det känns ju att man är tyngre än vad man brukar. Jäkligt skönt att inte behöva jobba i detta skick. Jag fyller dagarna ganska bra ändå, men ibland blir jag väääldigt rastlös. Det är lite drygt att bli rastlös när vi bara har en bil och älsklingen är på jobbet...

Nu: Gå med Banjo en sväng
Sen: Dusch och sängen med en bra bok

//*J*

Kommentarer
Postat av: plastis

Va bra att det var ok, ja nu är det inte många dagar kvar, oj vad vi längtar! Kram

2009-05-27 @ 06:48:15
Postat av: Pappa,moffarn

Ja jäsicken va bra att Tindra växer som hon ska. Jag har räknat ut att det är exakt 29 dagar med i dag till hon kommer, vilken dag va. Har dig/er i mina tankar. Kramar

2009-05-27 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0