LESS!

Fan.
I Onsdags när vi var påväg till syster på kalas så brakade växellådan på "goffen". Blev stående i korsningen vid Dannes, bror Jeppe fick göra en insats och sprang bort till oss och hjälpte mig å putta bort bilen från korsningen. Jag orkade inte riktigt bry mig, utan det kändes som att det var bara pricken lver i:et den dagen... Jag tänkte väl att "jaja, vi får väl klara oss med en bil sålänge. Vi har ju ändå tänkt köpa en bil framöver å sälja Golfen"...
Idag när Peter kom hem från jobbet så kom han med en väldigt rolig överraskning. Nämligen att Topplockspackningen hade gått på Forden.
Så nu har vi INGEN BIL ALLS!!!!!

Fan.

Så nu blir det till att pussla så P tar sig till å från jobbet. Jag är ju inte i behov av någon bil just nu, men jag blir ju jävligt låst. Och nån Sthlms-resa i slutet på Maj är ju bara att glömma. Tycker så synd om P som verkligen hade sett fram emot att få gå på elitloppet...

Men det är ju som peter säger. Det kunde vara värre, det kunde varit nån som hade dött eller nån som är sjuk. Det är ju "bara" pengar i ett sånt här läge. Men det känns så jävla drygt. Det sista vi behövde nu var att behöva låna pengar.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0