...

Igår så gjorde jag nått som gjorde lite ont i hjärtat. Jag packade undan alla (två byxor och två tröjor) gravidkläder och ammningsbehåarna. En liten tår föll över att Aron blivit så stor och att jag vet ju inte om chansen kommer att finnas att jag blir gravid igen.
Men så la Aron av ett sånt garv som bara han kan så kändes det lite bättre =) Han är så jäkla söt när han skrattar åt oss, min älskade lille vän..

Igår så var mn käre mor in till stan så då köpte hon med sig en diabildsscanner så jag ska kunna lägga in bilderna på datorn som jag har i dia-format. På dessa bilder ,som jag aldrig har sett, så finns det bebiskort på mig. Skulle vara kul att se om det finns några likheter mellan mig och Aron. Jag kopplade in scannern precis som det stod och så när jag ska lägga in själva bilderna SÅ LÄSER DEN INTE AV DOM!!! Blev så arg och frustrerad att jag fick tryck över bröstet..
Så dagens uppgift är att först avinstallera allt och installera det igen. Fungerar det fortfarande inte så får jag ringa kundtjänst..

Nu: Lägga mig på golvet å mysa med pöjken.
Sen: Min dagliga uppgift...plocka ut diskmaskinen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chansen finns ju eller hur, är den inte nerfryst?? När det gäller bilderna- kom hit och kolla om det funkar bättre här + att jag oxå kan få titta lite och kanske få lite minnen tillbaka

2009-11-18 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0