Gris-sprutan.

Jag har velat fran och tilbaka hur jag ska göra med svin-vaccinet. Ska man ta den eller inte? Hur är biverkningarna?
Tillslut så bestämde jag mig för att ta vaccinet ändå, eftersom jag tillhör riskgruppen när jag har astma. Men när jag då skulle åka så var vaccinet slut och nästa gång jag skulle fara så tog det slut på bara några timmar, så jag har snällt väntat tills idag när nästa leverans kom. Jag fyllde i lappen och gick fram till sköterskan som satt där... och fick till svar att jag inte FÅR vaccinera mig! För att jag är allergisk mot nötter.
Tydligen så har det "varit incidenter" som hon sa och sen några dagar tillbaka så får man inte vaccinera sig om man är nöt-allergiker. Så det var nog någon mening med att jag har missat de tidigare tillfällena.
Så det var bara att traska ut igen då..

Så har jag varit till optikern. Om ca två veckor så kan jag nog se igen =) Skönt att kunna köra bil utan att behöva sitta och kisa med ögonen hela tiden.

Idag kom älste bror och Frejsan. Han fyller 30 på Fredag så i helgen blir det kalas!

Nu: Kolla på det sista av Arga snickaren sen Grey's.
Sen: Sooova..

Hela kvällen och natten: Vänta på att mobilen ska låta och få besked om hur det har gått för Anna som åkte in på BB för några timmar sen. *whiii* Spännande värre =)

Kommentarer
Postat av: plastis

Hur gick det för Anna? Vi syns snart! Kram

2009-11-27 @ 10:27:12
Postat av: Jessica

Plastis: Hon fick en liten tös drygt en timme efter mitt inlägg =)Kör försiktigt!

2009-11-27 @ 11:00:25
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Moffarn

Å va jag längtar till ca 10,47 i morgon då vi dyker upp hos er, kan bli 11,21 åså, beror på hur många gånger LINNEA ska ut och kissa,,,,, ;)

2009-11-27 @ 14:31:09
Postat av: Anonym

Å va jag längtar till ca 10,47 i morgon då vi dyker upp hos er, kan bli 11,21 åså, beror på hur många gånger LINNEA ska ut och kissa,,,,, ;)

2009-11-27 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0